Nedräkning ! :'D

Har börjat räkna dagar nu , det är ju så att det BARA är 10 dagar kvar till vi hämtar Bob och Herman ! Det är så sjukt, jag minns förra året i typ december när jag var skit spänd över vilken häst jag skulle få, och så får jag Bob ! Jag blev så chockad att jag nästan började gråta när Sofia sa det ! Seriöst ! (L) <3 Han är som en ängel för mig , han betyder allt <3 Åhhh... Så jag längtar <3


Bob visar sin finaste sida ! :'D

Till Malva: Vilken fin header !!! Älskar den (L) <3 ( ja, du kan väl skicka bilderna på bob till mig , kanske ? (a) )



/ Maja

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Så söt han är ^^

2011-06-05 @ 18:15:56
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0