Ridningen igår :)

Hann inte blogga igår , så gör det nu istället.

Igår så hade vi lekar, för det var sista gången för denna terminen. Jag började med att rida sally XD Hon är en envis liten plutt kan jag säga ! Först när jag ska hoppa upp på henne från ett hinder så började hon gå precis när jag "hoppade" så jag fick hänga över henne och kunde inte komma upp XD Fast vi tog oss ända till mållinjen innan jag halka av XD Så då fick jag sitta upp igen , då gick det XD Sen när dom mer "riktiga" grenarna kom så var det svårare XD Man behövde bara vända hennes huvud mot målinjen så stack hon iväg med mulen upp i luften XD Haha, så det gick inte så jättebra XD Sen så fick vi byta till det andra lagets hästar, och då fick jag Freja . Hon var väldigt seg men lydig, så hon krångla ju inte :) Det var väldigt kul iallafall :D

Har tyvärr inga bilder på nån av dom , sorry :(

// Maja

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0