Sköljt av Herman

Det var jättevarmt när jag red så Herman blev jättesvettig efteråt, så jag och Olivia tänkte att vi skulle spola av honom lite. Det var första gången jag använde spolspiltan på Björksäter, så när vi skulle använda slangen gick det typ inte? xD Det var jättekonstigt och jag fattade typ ingenting! Så vi fick ta en dunke och hälla vattnet på honom med. Han verkade tycka att det var jätteskönt och stod typ och bara njöt.

 

Han ser vettskrämd ut på bilden, haha! Men jag kan lova att han var ko-lugn hela tiden. Han stod helt stilla hela tiden, så det måste vara en ögonblicksbild.

 

Han var ju självklart tvungen att rulla sig efteråt. Han rullade sig två gånger och fatta vad skitig han blev efter det! Haha xD

 

/malva


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0