Tyvärr..

Tyvärr kommer det inte bli någon updatering under helgen då just jag inte är hemma. Hade tänkt göra några tidinställda inlägg men jag inser att jag absolut inte kommer att hinna. Har inte hunnit packa än och vi åker imorgon. Not good!

Men haft en jätte bra vecka iaf, vi s lutar ju skolan imorgon också.

 

I måndags slutade vi kvart över ett och vi ska egentligen sluta tio över två. Vi fick ledigt från matten för våran mattelärare hann inte.. I tisdags  så på våran näst sista lektion, idrotten var vi på framnäs och fick bada. Fast jag låg och läste mina älskade twilight böcker.(a) Sen sista lektionen hade vi elevens val som i mitt fall var hemkunskap men våran grupp fick kompledigt för att våran lärare dratt över så många gånger. Så vi slutade tjugo i två när vi skulle slutat kvart över tre. På onsdagen skulle allt varit som vanligt men Agnes och hennes kompis hade trott att jag slutade halv tre och inte fem över tre och dem kunde inte vänta, hade haft lite svårt att ta mig hem så jag fick sluta redan då! Och idag, då hade vi arbetslagsdag och då var vi på framnäs hela dagen tills klockan kvart över tolv då vi fick sluta. Helt toppen! Imorgon är det också väldigt kort avslutning. Kommer till skolan kl 8 och slutar kl 9. Rktigt skönt det!

/O


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0