Olivia ♥

Hejsan!

Idag har jag varit med Olivia och hjälpt henne med lite saker inför imorgon. Hennes kompis ska tävla Olivias ponny Prinsen på LRKs fina gräsbana. Jag vill dit och fota och hade faktiskt tänk att göra det, men nu tror jag inte att det går liksom, för jag har typ glömt min kameraladdare hos Olivia :S Skitans asså, för min kamera har laddat ur och vi hade tänkt att fota på fotbollsmatchen imorn. Aja, men vi red iallafall idag, i det fina vädret, också ^^ Jag började rida Annabell och Olivia Prinsen. Vi red en skrittur eftersom att Annabell tyvärr är skadad, så hon ska bara skrittas ett tag nu. Det var verkligen supermysigt! Sen bytte viså jag red Prinsen och hon Annabell. Jag travade även lite på Prinsen ^^

En fin bild ifrån idag, på fina Olivia och Prinsen ♥


Sen smörjde vi lite utrustning och sen duschade vi Prinsen. Här kommer några bilder ^^


Nyduschad fin liten polle!
Mer bilder ifrån dagen kommer i några andra inlägg! :)

/malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0