Dagen idag.

Idag har jag ridit Niklas. Han  var jätte duktig och vi fick en riktigt härlig galopp på grusvägen. Han  var verkligen superpigg och glad just då. När vi red i hagen var han inte riktigt lika glad men så fort jag vände mot ett par bommar så blev han jätte pigg. Han längtar nog allt efter att få hoppa lite kan jag tänka mig.

Det var en här och provred Prinsen idag med. Han var väldigt seg men annars tycker jag nog att det gick bra. Hoppas att dem vill ha honom för det skulle nog vara väldigt bra. Dem ska ju isåfall hyra honom tills hösten.

 

Igår när jag red Annabell så provade jag galopp på henne första gången på hemmaplan. Hon blev jätte stutsig och lita het, men tillslut fick jag stopp på henne. Hon är så mycket piggare än Niklas och Prinsen och det är ju jag inte riktigt van vid. Längesedan jag red Osella nu. Men det är bara att lära sig det!

 

/ OLIVIA


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0