Jag kommer sakna dig..

Så många minnen jag har med dig. Nästa vecka åker du till ditt nya hem.. Du kanske aldrig mer kommer hem men du kanske också kommer hem i höst. Jag kommer sakna dig så mycket. Du har varit så mycket för mig.

 

Svett,tårar,glädje,kärlek, allt möjligt. Vi har kämpat. Du är en underbar häst innerst inne. Jag förstår inte hur jag tänkte. Jag kommer alltid att älska dig. Du är så vacker, jag glömmer dig verkligen ALDRIG. Du har varit den jobbigaste hästen jag träffat men inte nog med det, en utav dem underbaraste också. Du ska veta att du finns kvar i mitt hjärta. Du har en stor del av det. Och jag vet att många mer har dig i hjärtat. Du bor föralltid tryggt i mitt hjärta.

 

Du betyder så mycket Prinsen. Jag älskar dig. Det finns så mycket jag vill göra med dig innan du åker. Du är en ponny som alltid kommer ligga kvar på minnet. Min andra egna häst. Det slutade inte så som jag ville. Det slutade inte bra. Men du kommer få det bra.Men snälla, glöm mig inte.



/ Olivia

 


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0