Jippiee! :D

Hejsan svejsan !
Idag på ridningen red jag Herman . Vi hade dressyr och det gick ganska bra . Var ju länge sen jag red honom nu men . När ridlektionen var slut kalla Sofia in mig på medellinjen och sa att det var 99% säkert att jag ska få sommarhäst från LRK och att det isåfall lutade åt Herman ! Jag blev jätteglad :DDDDD Jag ska få svar tidigast på Tisdag . Hon skulle ringa mig eftersom jag ska till Vedum på Lördag så kommr inte på ridningen då .

Ni kanske undrar varför jag ska till Vedum ? Jo , jag och Moa ska hjälpa till med turridningarna i Vedum , tillsammans med några andra som vi träffade när vi var på läger där :D Ska bli jättekul ! Som tack ska vi få rida :D Dem har en hemsida som heter www.Islandshastarvedum.se . Min bebi där heter Gnista , Moas älskling där heter Höttur .

För er som inte vet hur Herman ser ut kan jag visa en bild på honom .

han är himlans söt :D

kram !

/ malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0