Läxdag.

Det blev en läxdag idag. Tråkigt. Fast jag marktränade Niklas & prinsen en stund var och dem var faktsikt jätte duktiga tror jag. Lite småtrötta precis som jag. Annabell fick stå idag tyvärr. Men jag ska rida henne lite mer rejält imorgon. Linnea kommer och rider Niklas tillsammans med mig då. Har funderat lite på vart vi ska rida och jag har tror vi tar en tur i skogen fast en annan väg. Hon tyckte ju det var så jätte roligt igår! Vill ju verkligen att hon ska tycka det är roligt! Hoppas hoppas att jag hinner rida Prinsen också men det får vi se.

 

Älskar verkligen den här bilden på mig och Annabell!

 

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0