Olivia & Emelie

Igår Måndags hämtade Olivia mig på skolan som vanligt . Emelie följe med och tog kort när vi red .
När vi åt skrattade vi typ asmycket . flum flum . Sen kom Emelie på att man kan ju stoppa fullt spagetti och köttfärsås i munnen och sen ska man försöka prata normalt . Ingen av oss lyckades att prata normalt . hehe xd

När vi skulle hämta hästarna kom först Prinsen lunkande fram lite sakta och ställde sig vid staketet . Plötsligt kom Niklas travande som en vild travhäst fram till staketet när han hörde att vi kom xd Olivia berättade att han nämligen tagit sig ut ur boxen natten innan och ätit upp all den nya havren Olivia hade fyllt på . Vilka bus den där stollen kan hitta på !

Vi red på den åkern vi brukar rida på .Niklas var otroligt trög , men han är ju ganska gammal nu .. :/ Prinsen var däremot liite iggare iallafall, Niklas fick man nästan inte i skritt xD Jag och Olivia bytte hästar efter ett tag . Det var mysigta tt rida Prinsen med . Emelie tog ju somsagt kort , men jag har inte dom korten ;) Precis när Emelie skulle hem kom solen fram ! :( Så det vart lite otur.. men men !

Nu ska jag göra matteläxan och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra , men det har snöat ASMYCKET ._. Asså jag har lust att mörda snön ! Men tyvärr så går ju inte det .. ._.

/malva

 


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0