Ridpass 5/3

Vill bara dra ett sträck över passet idag ärligt talat. Det gick verkligen inte bra. Han gjorde precis tvärt emot mig och tog bettet hela tiden. Han var verkligen urjobbig .Han har nog inte varit så trotsig sen i somras då Klara fick komma och hjälpa mig med honom. Efter det har hon ju gett mig lektioner. Men idag tex när jag skulle fatta galopp stannade han bara hela tiden. Han släpade benen efter sig väldigt mycket också. Han blev lite bättre mot slutet men inte helt. Får jobba mer imorgon med honom. Här kommer iaf någon mer bild som jag lovade.

Gick en promenad med Niklas också. Han var ganska glad iaf. Han är så söt!

marktränade Prinsen en stund efteråt med och det gick väl sådär. Han lärde sig nästan ett nytt trix så det var ju bra. När man tog spöt på benet så lyfte han det. ALltid något. Annars tränade jag mycket på att backa och flytta fram och bak del. Blev bara lite lätt liksom.

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0