rolig dag !

Hej !

Igår var jag med Maja och Olivia .
Jag red Prinsen , Olivia red Annabell & Maja red Nikke . Prinsen var superpigg. Niklas däremot var lite trött , men han är ju ganska gammal nu ♥ Annabell var sitt vanliga pigga jag . Vi skulle rida en bit bort från huset till skogen , där vi inte brukar rida . Inte när jag vart med iallafall :p När vi kom in på stigen vände plös´tsligt Olivia , och sa snabbt : Älgar . Jag ba : va ? vart ?? Då pekade hon åt ett håll in i skogen , och cirka 15-20 meter bort stod det två älgar ! Jag blev ganska rädd , men inte så rädd att det smittade av sig på Prinsen , för han var fortfarande superlugn . Vi hoppade av hästarna och ledde dem en bit bort ifrån skogen . Sedan hoppade vi upp igen och red bortåt . Vi red en annan skogsväg , som jag och Olivia tagit väldigt mycket nu under vintern . Den är inte jättelång precis , så vi red lite i paddocken efter med . Efter ett tag hoppade jag av , så fick Maja hålla i Prinsen & Niklas , så gick jag och hämtade kameran . Knäppte några bilder på hästarna och Olivia & Maja när dem red . Olivia tog även några bilder när jag satt på Prinsen . Sen mockade vi boxarna i stallet , och sen gick vi och mockade Prinsens med :)
Majas mamma hade skickat med Maja ett Pringles rör , det uppskattade jag ! Så när vi kommit in från att ha ridit , mockat , myst med hästarna , fodrat och mockat , satte vi oss i soffan med chipsen och tittade på Stallkompisar :D

annabells sadel , med himmelen bakom . foto: jag .


Jag och Prinsen . foto: Olivia .


/ malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0