Favoriter <3

Hej ! Jag tänkte skriva lite info om några ponnyer. Jag kommer skriva om dem jag gillar mest. :)



Niklas: Jag har aldrig kunnat lita på en ponny så mycket som på Niklas . Han är den mest underbaraste ponnyn jag träffat . Han finns alltid där i alla lägen och han är verkligen urmysig ! Men ibland när man rider kan han va lite trög . Men det gör inget ! Han har lite dåliga tänder också tyvärr så han kanske inte lever så  länge till enligt veterinären. Denna underbara ponnyn tillhör världens bästa kompis http://oliiviiagustavsson.blogg.se/ . Det är även hon som jag delar denna bloggen med :)

 

Negro: Negro anses oftast bara som en väldigt pigg och dragig ponny , som inte är lugn och verkligen inte lugn i boxen . När hon kom till min ridskola var hon alltid sur när man kollade stod och på henne utanför boxen . Men det kan man ju nästan förstå , eftersom det måste vara jobbigt när det hänger en massa utanför boxen och bara stirrar på en . Men när jag skulle göra iordning henne för första gången var hon ju snällare än alla de andra ponnyerna . Hon stod lugnt och stilla och försökte inte nafsa som många av de andra ponnyerna ofta gör . Dem som ridit henne och gjort iordning henne vet att hon faktiskt ÄR en väldigt mysig , snäll och underbar ponny !

Prinsen älskade Prinsen: Ja, han har ju haft sina dagar den där ponnyn . Vissa dagar en riktig problemponny och vissa, världens raraste .. Men vi älskar honom ! När han väl bestämt sig för att vara rar en dag , då kan han verkligen vara mysig! Vi älskar dej Prinsen , och jag kommer sakna dej <3

 

/ malva

 

 






Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0