Hoppning!

Hoppade Prinsen idag, var nästan två veckor sedan sist nu! :O bara för att han varit sjuk.. I början var han jätte dum och vägrade att gå fram. Men när jag vände mot hindret så piggnade han till lite. Konstigt nog så höll han på och rev och vägrade hela tiden då men tillslut gick det bättre och även idag kom vi upp till 1 meter! Eller ja, 97 cm om man ska vara exakt. Vi hoppade det tre gånger. Första gången råkade vi komma i trav men klarade det med nöd och näppe. Det är på det hoppet vi har bild på . Andra hoppet var bara SÅÅÅ rätt. Det bästa hoppet vi någonsin gjort tillsammans tror jag verkligen! Kändes så bra. Efter det var han nära att riva igen för han var trött och då hoppade jag istället ett litet oxer på 70 cm.
/ Olivia

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0