klockren ponny!

Åkte hem från skolan idag men tog mig ut och red med Linnea( prinsens medryttare) ändå. Gick bra fast jag var lite yr trots allt. Men hon var så himla klockren verkligen! Skötte sig jätte bra och var pigg. VI red till svalnäs och klättrade och hittade lite grenar på 40 cm som Annabell trodde var 80 cm, haha. Andra gången iaf.. Busgumman. Jätte nöjd och det stärker verkligen oss när det går bra en dag ibland. Superglad verkligen och ser nu fram emot tors-fre hos Lovisa där Annabell ska vara med mig! Blir troligtvis dressyrträning för Jenny på torsdag kväll(privat). Och på fredagen ska jag evetuellt hoppa i Lollos paddock. Bästa Mattan kommer också.
Bild från i måndags. Från vänster. Olivia & Annabell- Malva & Prinsen
/ olivia

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0