Lite smått updatering

Malva kommer om typ 3 timmar och ska nog fotografera när jag rider. Dock så är det jätte dåligt väder! BORING! Prinsen ska dressyrtrimmas lite i ridhagen vad jag har tänkt och Annabell får som vanligt en skön skogstur och jag ska hoppa över diket några gånger hade jag tänkt. Blir ju ingen hoppning med henne ju annars eftersom hon har semester från banan. LÄNGTAR annars över att hoppa min fina älskling ! <3 Något jag också längtar efter är hösten faktiskt. För då kan pappa äntligen köra mig och då blir det nog clear round då och då med Prinsen och förhoppningsvis Annabell! Ska försöka ta grönt kort också.
/ olivia
bjuder en bild på lovisa och pasja sen i tisdags :)

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0