Lite uppdatering!

Förlåt att jag inte bloggat på länge. Har varken haft lust eller något att blogga om.

Om ca 3-4 veckor hämtar vi Herman. Längtar! Antar att det kommer bli mycket mer uppdatering då. Bilder kommer det också att bli mycket av.

Imorgon ska pappa stanna på Expert och kanske köpa en systemkamera till mig. Jag skickar med pengar. Ifall den systemkameran som jag vill ha finns kvar, blir det en Nikon D3000.

Imorgon åker jag med Olivia hem till henne efter skolan. Vi ska rida ut. Hon på Annabell och jag på Prinsen. Det blir kul, saknar Olivisen så.

Efter att jag vart hos Olivia, ska jag träna med hela klassen inför klassfotbollen. Inte långt kvar tills den är! Vi har vunnit två år i rad nu, och hoppas på en trejde gång. Håller ni tummarna för oss? (a)


Jag och Herman ♥

/malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0