Många dagar..

Många dagar sedan jag bloggade här nu.. Prinsen har varit sjuk i ungefär en vecka. Han har gått på antibiotika, haft 40.3 i feber och det visade sig att han hade fått anaplasmos som är en fästingsjukdom. Var helt otroligt att han stod på benen. Hela skapet hade svullnat upp och han hade fått ödem och det var massa strul. Nu är han skönt nog återställd och vi har börjat rida honom. Annabell har även fått semester från ridbanan ett tag då hon verkligen har tröttnat där nu. Kommer ändå bli skönt att rida i skogen varje dag men lite tråkigt när man är själv, lite läskigt när man vet att det kanske gömmer sig en älg bakom nästa kurva!
Niklas mår toppenbra och är piggare än vanligt. Han får ju så mycket gräs som möjligt nu från våran trädgård och vi har även stängt av halva deras hage för att spara gräs fast han smet in där igår efter några veckors avstängning för att äta gräs. Busponnyn! Han mycket rullat under elller något. I torsdags så fotograferade vi alla tre hästarna så jag tänkte lägga upp lite bilder! Fler bilder finns även på min privata blogg oliiviiagustavsson.blogg.se
/ olivia

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0