Prestentation av mig, Maja :)

Hej allihopa !

Jag heter Maja och är 12 år gammal . Mina intressen är hästar, ridning och lite musik . Jag rider en gång i veckan och det har jag gjort i 4-5 år nu , och älskar det jätte mycket  . Jag rider på en ridskola som heter LRK . (Lidköpings Ridklubb) Där finns en häst som heter Bob Hayle , fast man säger bara Bob . Det är min favvohäst på ridskolan , mer info kommer om honom sen :)  Jag ska även hyra en häst från ridskolan i sommar :) Vem det är får ni veta snart XD

Ja .. Det var nog det mesta om mig .. Kanske inte så jättemycket men , aja .

Tänkte skriva lite om Bob också :)
Bob är en mörkbrun/svart valack född 1992 , Han är alltså 19 år . Han är jättesnäll i all hantering , han hjälper också om man är kort genom att ta ner huvudet lite extra så man kan tränsa och så :) Han är jätteduktig på att hoppa , han verkar gilla det också . Men eftersom att han är rätt gammal så får han högst hoppa 80cm nu . Dressyren tror jag han tycker sådär om , han vill inte jämt , men brukar inte krångla . Det är faktiskt Bob som jag ska hyra i sommar <3 Han kommer om 14 dagar <3 Det blir nog den bästa sommaren någonsin om inget händer <3







Han sträckte sig efter pappa kaffe ... XD <3

Sötnos <3

Vill bara säga TACK till underbara Olivia och Malva som erbjöd mig att vara med på bloggen <3

/ Maja

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0