Ridlektionen idag :D

Hej !

Red idag :) Fick ha Szaman :) Szaman var väldigt fin idag , var väldigt mjuk i galoppen och så :) Efter en stund som vi hade skrittat hörde jag att nånting "dunkade" bakom mig , så jag tittade bakåt och då stegrade BraveHeart två gånger ! Först blev jag rädd en det blev bra sen , hon som red höll sig kvar så . Men det var mysigt med Szaman iallafall :) Sen när vi skulle sluta fick vi kasta runt en boll till varandra medans vi satt på hästarna :) :D Vi kanske ska spela handboll nästa gång :D Szaman reagerade inte på bollen som tur var , men Bob var rätt rädd för den XD Han ville inte riktigt vara nära bollen XD  Men det var kul iallafall :) Hoppas vi har handboll nästa gång och att jag får Szaman :DD


Szaman <3

/ Maja :)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

vad skoj, szaman är jätte duktig ju :D <3 Du får lära bob i sommar, haha.

2011-05-31 @ 20:43:13
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0